piątek, 8 czerwca 2012

Hairbands for big and small girls / Opaski do wlosow dla duzych i malych

Hairbands for big amd small girls / Opaski do wlosow dla duzych i malych

Dzis kolejna seria opasek do wlosow, nieco inne od poprzednich. 
Zaleznie od kolorow moga stanowic idealna ozdobe,
zarowno dla kobiet jak i malych dziewczynek.
I wish to show you today another group of hairbands. 
Depending from colours they could be perfect for both women and little girls.















Moje dziecie znow posluzylo mi za modelke, niestety tym razem pozowac nie chciala :)
Kochane zycze Wam udanego dnia. 
U nas deszcz ze sloncem sie przekrzykuja :) 
Nie wiadomo jak sie ubrac, raz zimno raz goraco. No coz uroki Irlandii.
Sciskam Was cieplo.

7 komentarzy:

  1. Oooo.. ta seria chyba podoba mi się najbardziej :) Przepięne:) podobają mi się też kolory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie cudne te opaski i ta kolorystyka fantastyczna,zwłaszcza kremowa opaska przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich kwiatów, to ja nie umiem.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opaski prześliczne...cudowne! Podziwiam!

    Dziękuję serdecznie za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. Dodają mi twórczych skrzydeł.
    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne są!! Też chcę... :D

    OdpowiedzUsuń